åka buss med hund

Imorgon ska jag och Astrid nog ta bussen in till stan och gå till klubben ca 2.5 km från det att jag hoppar av. Där tänkte jag träna lite agility, första gången för i år där nere. Blir lixom inte att jag kommer in annars om jag inte tar bussen och jag vet inte ens om jag får åka buss med henne men om jag ser söt ut och ber snällt så får jag nog hehe :D
Det är nog det största problemet med Norrland det är inte så hundvänligt. visst det finns mycket hundbutiker och klubbar men inte ställen man kan få ta med sin hund till och här ute på landet blir det långt att åka för att komma till närmaste klubb :) Men vi gör det bästa vi kan och testar att åka buss i morgon ...

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Jag har länkat till din blogg sedan länge men ska nu göra lite snyggare länkar osv, kan jag låna en bild från din blogg till det ändamålet? :)

2011-07-02 @ 11:27:30
URL: http://ebbamolly.wordpress.com

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0