A S T R I D

ASTRID

* Född 20/3 - 09
Ras - West Highland White terrier
Intressen - Agility, Vara med andra vovvar och älskar att lata sig i sängen


Övrigt- Astrid är en glad liten tjej som bor uppe i Norrland.Hon är som en liten cirkus hund och är väääldigt lätt lärd, så hon kan väldigt mycket trixs. På sommaren älskar hon att sola och bada i sjön och tar gärna ett pass agility. På vintern älskar hon att gå i skoterspåret och snosa upp ett och annat rådjursspår. Astrid föddes även först i sin kull och blev också minst :) Hennes bästa kompis heter lilla bus och är en katt i sina bästa år, även taxen Torsten är en bra poolare. Astrids framtidsplaner är att åka på läger i sommar, att börja en kurs i agility till hösten och ha en underbar sommar med sin matte.....





SKRÅLLAN

*född 4/2 -06
Ras- West Highland White Terrier
Intressen- titta på tv,gå på promenad,sitta och titta vad som händer runtomkring


Övrigt- Skrållan (Skrållis) Är 4,5 år gammal.Väldigt pigg och glad verkar positiv till det mesta.Kom hem till mig 2010-08-13 alltså har jag ej haft henne länge....  Men den lilla stunden jag har haft henne så värkar hon helt underbar! :)



2010-08-13  19:39


Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Verkar vara en riktigt härlig vovve :)

2010-06-02 @ 17:42:54
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Yvonne Tinacci

Åh så jättegulliga bilder på min lilla Skrålla!

Jag är glad att hon verkar må så bra hos dig!

Hälsningar från Skrållans "farmor"!

2010-08-17 @ 10:04:38
Postat av: Cissi

Hej!!



Surfade runt lite på nätet och tänkte kolla lite på westie sidor och kom in på din och såg att din lilla gris heter skrållan och det är så att jag har en westie som heter Birger som jag tror är bror till din skrållis! Han kommer från Duvlidens kennel!!



Hör gärna av dig!!!



Mvh// Cissi

2011-10-07 @ 18:31:08

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0