what are words if you really dont mean them

Här rullar alla dagar på :) just nu jobbar jag och har inte därför haft riktigt tid för bloggen men självklart har vi hittat på saker för det :) Idag tillexempel var vi ner till stugan och badade och då fick både skrållan och Astrid leka med en boll i vattnet. Då kom jag på ideén att lära dom nicka bollen till mig så att jag kunde fånga den, och ja vad ska jag säga efter ett försök fatta Astrid och efter 2 försök för skrållis så förstod hon också hihi.

Igår var jag hundvakt hela kvällen åt Alice vilket jag varit många gånger nu :) alltid lika kul att ha en flock på 3 hundar och alla sköter sig utmärkt, värsta poolarna nu:D

rubriken står för en helt underbar låt.

 




Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Vilka härliga bilder! :D <3

2011-07-06 @ 22:17:44
URL: http://ebbamolly.wordpress.com

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0