tunahoppet

Idag var det dags att åka och titta på agilitytävlingarna i Hudik. Det var ca 540 starter tror jag? Så det var fullt drag där hela tiden!

Dom körde bara klass 3 så det var jätte många duktiga startande bl.a. Jenny Damm :)
Det var även försäljning av olika hundsaker så hem med i fickan fick jag en godisbag


precis en sån här i röd för 25 kr :)


Tog lite bilder på olika hundar som gick förbi och som jag hälsade på. Tyvär var tävlingsbanan så långt bort och jag satt på läktaren så det blev ingen bild när dom tävlade...










En toppen lördag har det varit!


Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Sådana träningspåsar för godis är jätte bra :D Tycker jag iaf ;)

2011-02-27 @ 14:22:32
URL: http://sweetolga.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0