1 år

Idag har söta lilla Skrållis varit hos mig i 1 år :D Det är sjukt vad tiden har gått fort känns inte alls som det var länge sen jag fick åka ner till Gävle och hämta hem henne :P:)

Hon har förändrats också lite granna på det här året med att först varit lite blyg och tillbaka dragen hund till att ta för sig här hemma och verkligen vara social :) I början när jag gick mot henne sprang hon och la sig under sängen vilket hon aldrig skulle göra nu. Nu bara stannnar hon och blir gärna kliad på magen. Kontakten mellan henne och Astrid har varit som den var första dagen ungefär, BÄSTA KOMPISAR. Hahah dom skulle aldrig klara sig utan varandra;) Hon älskar att bada och gå i skogen. Nu har hon också lärt sig att springa en hel bana med agility hinder vilket inte heller tog så lång tid som jag trodde det skulle göra.

Med att fira detta åker vi som sagt snart på en liten fisketripp där dom ska få lite gott att äta och såklart det dom nog vill mest, BADA!





Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fina bilder :)

2011-08-22 @ 19:23:12
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0