T R I X S

TRIXS

Det var ett litet tag sedan jag gjorde lite freestyle trix med Astrid men igår kände jag bara att jag måsta ta upp det igen :)  Lärde henne då slalom baklänges och snurra runt runt mina ben. Förstår inte varför det var ett sånt tag sedan jag tränade det när hon lär sig nya trix på några minuter. Så nu har jag suttit ett tag på youtube och hittat lite nya grejor att lära in!

Nu vet jag också vad jag ska träna Skrållan mera i. RALLYLYDNAD. Gud vad hon lysnar på mig när jag säger alla saker hon ska göra.Hon är mycket fokuserad och lugn.

Tänk nu har jag en vovve som är bra på freestyle och en som är bra på rallylydnad ;D

Var även till stan idag och köpte mumsigt godis ♥

Ps: har jag berättat för er att vi också vann godis på poshpooches blogg wieee vad glada vi blev!



2010-11-5  18:34

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Roligt med tricks! Och grattis till vinsten!!

2010-11-06 @ 10:50:15
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Becca & olga

har hudnarna hunnit smaka godiset än???

Visst är det kul att träna en så fokuserad hund!

olga är inte det minsta fokuserad, eller jo lite, men hon tappar koncentrationen lätt och fort och går upp i varv.

2010-11-06 @ 11:58:14
URL: http://sweetolga.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0