H U N D P R O M E N A D

Blev det idag, vi var ute och gick i 2 timmar riktigt kul :) Sen när jag kom hem hade jag en hund som var skitigare en nått annat djur på denna jord!!  Så då blev det badkaret och lite shampoo och för er som vill veta vad vi använder för shampoo så använder vi natural espree med doft av melon och gurka.

Efter det blev det en riktig genom kammning och nu är hon riktigt ren o fin igen.

Nu måste jag nog gå och skriva en lista på vad Astrid ska ha för grejor med sig upp till fjällena som tex

Ben
Godis
Långlina o vanligt koppel
Mat
Leksaker
Bajspåsar
shampoo och kammar

Sen blir det nog mycket mer som ska med upp som jag glömt att skriva nu.....


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0