P I P I S A R

Ne jag kunde inte låta bli att köpa 2 st nya pipisar åt Astrid idag när jag var in till stan.+ att Astrids snälla mormor köpte en hund frisbee till Astrid :)

Så det blev lite grejor till Astrid idag igen...

Men själv har Astrid varit ute och gått med P idag. Och dom gick i skoterspåret som går inne i skogen där jag och Astrid ej brukar gå. ( jag har en liten björnfobi eftersom det har gått björn här utanför 3 gånger :(  )  Men Astrid tyckte det var kul och dom var ute i ca 2 timmar.

Men här hemma har det blivit att skoterleden går runt vårat hus fast den går egentligen långt inne i skogen?? Vissa verkar ju inte veta var den går...

Lite bilder på dagens inköp:

Tyckte dom var så söta så jag kunde inte låta bli ;)


( Det röda är ett klistermärke!! )

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilka söta leksaker de tycker säkert Astrid om eller

2010-01-16 @ 19:50:37
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: ansepanse

SV: tror jag det att hon gillar dem, jag kanske också ska ta och köpa någon ny leksak till mina två

2010-01-17 @ 11:15:22
URL: http://kinaguld.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0