B L Ö T S O R K

Oj vad det snöar ute nu!!  För det kan både jag och Astrid intyga eftersom vi har varit ute nu en stund :)

Och när vi kommer in ska vi ju som vanligt börja på att bråka lite med varandra eftersom jag ska torka henne med handduken och hon hatar den ;)

Men efter en stund kommer vi bra överens och har ett bra sammarbete tills Astrid spårar ur och ska verkligen inte låta handduken leva.

Här står hon så fint och jag får torka henne


Men sedan kommer den riktiga terriern fram


Och tillsist blir handduken tråkig,Så matte får ta reda på den....


Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Hahah bara döda handduken det brukar jag alltid göra ;)

Ps du är jäkligt söt D.s

Puss Revo♥

2010-01-28 @ 22:12:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Molly

Tack, tack! Vilken fin blogg men framför allt vilken söötis till Westis!! Superfin! Den här bloggen fortsätter vi att följa :)

2010-01-29 @ 08:51:37
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0