U N D E R B A R T

Ååå herregud vilket väder det är ute alltså :D  Jag och Astrid har vare ute hela dagen nu.Först gick vi ut och lekte lite och jag tog såklart med mig lite godis som jag gömde i snöklumpar som hon fick hitta.

Sen nu har vi gått ut och gått i 1 timme och då möter vi en liten ny poolare till Astrid som är en dvärg pudel som heter chico och som är 2 år :) Så då blev det självklart massor av bus på vägen.För att i denna lilla by finns det inte många hundar som är i Astrids storlek så det är ju jätte kul att vi hittat en ny liten kompis till Astrid nu.

Men just nu ligger hon och storsnarkar på soffan och är helt slut efter att varit ute hela dagen.Men vi bjuder självklart på lite bilder från promenaden ( dock glömde jag att ta kort på chico ) :






Och detta är allt man begöver för att få en toppen bra dag!


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0