G N A G A R N

Ja vi kastar väl in ett snabbt inlägg nu då :) Tänkte bara berätta vad vi gjort nu i helgen..

Fredag: Var vi bara hemma och myste och Astrid fick lite fredagsgodis av mig :)

Lördag: Var vi ute på förmiddagen hela tiden.Sen på eftermiddagen måsta jag åka iväg på en liten grej men då fick hon vara med mormor :=)

Söndag: Och ja vad ska jag säga den började inte så bra men slutar nog bättre ;) För att hon har ätit upp min bästa läppsyl som jag någonsin fått ^^( Så då blev jag lite sur på henne så nu får hon heta gnagarn...  Men hon verkar ha kommit in i någon period där hon bara ska gnaga sönder massa grejor INTE KUL !! Men sen så har vi varit ute nu på eftermiddagen och lekt i snön och Torsten kom han också och var ute med oss.Men han ville nog bara visa hur fin han blev nu när han har trimmat sig hihi :P

Så ja sen har det väl inte hänt så mycket mer utan vi har bara tagit det lugnt...

Ps jag ska slänga in en liten dagens fråga senare som ni kan komma tillbaka och svara på ;) 

Hmm jag undrar hur många sånna hära hon har ätit upp för mig....


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0