G L Ö M T

Ja nu kom jag ju på att jag har glömt berätta för er vad jag och Astrid ska göra på Söndag!! Eftersom vi går på hundpromenader på Söndagar så är det jätte många som har börjat hänga på =D Men en av dom som har börjat har bjudit in oss helt gratis till en blindträff.Alltså vi ska få ta med våra vovvar och testa på det här med att vara blind och ha en blind hund :)

Jag och Astrid tycker självklart att det ska bli jätte kul.
Så vem vet kanske ska Astrid bli blind hund.Men somsagt jätte kul ska det bli.


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad kul det låter, det är alltid roligt att göra aktiviteter tillsammans med sin hund

kramar

2010-02-10 @ 17:08:43
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Alexandraida♥

Ååå tack söta du♥ Va roligt att du blir glad av mina kort =)

Va spännande du får skriva massa om hur det va.

Kram

2010-02-13 @ 13:27:13
URL: http://alexandraida.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0