Stan mm .....

Japp idag blev den en snabbis till stan men jag skulle bara in för att jag skulle byta foder till Astrid.För hon har haft royal canin starter förut men nu har hon bytt till royal canin junior fast nu köppte jag bara en liten säck för att hon fyller ju 6 mån den 20 och dom ska bara ha det där foderet tills hon är 10 mån :D och ja sen har jag inte gjort så mycket mer.Ja just ja jag höll på att glömma jag köppte en jätte söt reflexväst åt Astrid nnu när det börjar på att bli mörkt ute ;)

snygg va??????




see you♥

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra söndag :>

2009-09-20 @ 00:26:00
URL: http://dellas.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0