jag är tillbaka bloggen!!! och med nya nyheter

Så där nu är jag till baka efter en helgs skjuttning.Jag har nämligen varit på bågskytteläger.


Men idag så har Astrid klippt sig runt örona för hon var så långhårig där men nu är hon söt igen.Och vi har beställt trimning men man får ju för förf*n vänta i år å dar på att få en tid :\ men men så är det.

Jag ska även ut och träna henne på täckten  och då tränar jag på inkalning,sitt o ligg , stana kvar och lite annat smått och gått.men är det något speciellt som ni brukar träna så kan ni väll tippsa mig då skulle jag bli glad:) Jag behöver även hjälp med en till sak: Astrid är ca: 6 mån och äter nästan inget ska man då bara ge henne mat 2 gånger om dagen för just nu får hon 3 gånger om dagen snälla hjälp mig??? ;D

Jag har oxå funderat ett tag nu och jag har tagit ett beslut att hädan efter ska denna blogg bara handla om hur jag uppfostrar Astrid och tippsar om massor av hundtips.Och hur Astrid går från valp - vuxen hund.Det kommer också att hända att jag tippsar om lite tävlingar och självklart kommer det att vara lite hundtävlingar med där.Såhär kommer det alltså att bli så följ nu min blogg för jag lovar att det kommer ett inlägg minst om dan så

madeleinehulin.blogg.se  är hundbloggen för dig...

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

kul att höra från dig, tänkte på dig just idag och på lilla Astrid..jag tycker absolut att du ska komma ner på Bringsta nån dag och tjenixa på oss...

Ja visst är han söt lilla Milo.....

ha det bra och hälsa mamma

kram lolla

2009-09-26 @ 21:43:33
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; hihi Okej ^^

Allt bra då?

2009-09-27 @ 15:10:03
URL: http://dellas.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0