O j O j O j ......

Vad länge sedan det kom ett inlägg SORRY inte meningen men jag och lilla Astrid har haft fullt upp :)

Men jag kan ju börja berätta att Astriad har trimmats för första gången :) och det gick så bra så.Nu har jag även höstlov hela veckan och jag ska då ge Astrid all min tid.

Vi har också gått på hund promenad eftersom att valpkursen var instäld kul kul.Men det kunde ha varit bättre väder men en sak som jag tycker ska bli kul är att se hur Astrid reagerar när första snön kommer.Eftersom hon föddes mot våren när det inte fanns någon snö.Och nu bor hon ju uppåt NORRLAND.

Idag har vi också gått på lång promenad med polaren Torsten som är en sträv hårig tax och super snäll.Då träffade vi även 2 st långhåriga taxar och dom blev snabbt vänner.

Och nu ska jag också gå ut och gå samma runda med '' BONZO'' som är en liten problem hund men som är jätte snäll.Jag går då rundan med honom och tränar honom att inte dra.Och tro det eller ej men jag har gått med honom 2 gånger och han har nästan slutat att dra men det är en bit kvar:DSå jag kommer fortsätta att skriva hur han utvecklas också här på bloggen...

Imorgon ska jag nog bara vara med Astrid hela dan och vi får se om josse kommer och hjälper mog med Astrid och visar mig hur man kan trimma lite ^^)

Men vist blev hon fin nu när hon trimmades ???


FÖRE

Efter




Och medans Astrid var på trimmning så köpte jag denna söta lilla tröja till henne :) men tro inte att jag är ett sånt där freak som köper massor av kläder till hunden utan den här är hennes enda tröja!!! Utan låt hunden vara utan sånt.Man kan ha en bara till festligt eller högtid tycker jag när man vill att sin hund ska vara lite fiin.....



see you♥

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0