Daglig Skötsel

Ja nu tänkte jag berätta vad jag gör för daglig skötsel med min lilla West highland White Terrier ( Westie som dom oftast kallas)

1. Jag känner igenom henne ifall att hon har någon festing eller om jag hittar några knölar på henne.Och eftersom jag har en hund som kräver mycket pälsvård kollar jag även om hon har några hår-tovar.

2. jag kammar henne så att det inte blir några hårtovar mm.

3. Jag borstar tänderna på henne ca 1-2 gånger i veckan.

4. Jag klipper klorna varannan vecka så om man klipper dom lite varje vecka behöver man inte oroa sig för att dom är så långa.

5.Och till sist tar jag med henne ut på en härlig prommenad.

Ja sådär nu fick ni veta hur Astrids dagliga skötsel ser ut.Och kom ihåg att göra detta  varje dag och inte för eran skull utan för erans hund skull :)

där har jag precis myst färdigt med Astrid och hon har somnat


see you♥

 


Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo [Gustaf & Evita Sele Tävlas Ut]

Vad roligt att du är med!:) Vilken sötnos:D

2009-10-14 @ 16:44:08
URL: http://gizmo-leeloo.se

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0