FÖRSTA SNÖN ÄR HÄR ^ ^ )

Jaa idag kom den efterlängtade första snön här hemma.Och det var en stor upplevelse för lilla Astrid som älskade det.Hon och hennes bästa poolare  min lilla kisse lilla bus var ute och lekte i snön kan man säga.Men det var inte så kul att gå ut sen och pinka tyckte hon för det var ju alldeles för kallt hihi.....


Men det är några som undrar vart Astrid är på dagarna när jag går i skolan och då kan jag ju berätta att hon är med sin jätte snälla mormor som bara bor några meter från där jag går i skola så det är bara att lämna henne på morgonen och hämta henne efter skolan.Så det blir alltid en liten promenad varje dag till och från mormor men sen går vi ju också en daglig promenad.Och nu när hon är liten så går vi ut nästan varje dag och tränar i långlina.


Sen så undrar även några stycken om jag tänker hålla på med någonting med Astrid och det ska jag ju självklart för när hon är uppåt 1 år så ska vi börja träna agility.För just nu så tränar vi bara lite lätt hemma för att inte överanstränga hennes skellet som inte växt färdigt en, men ni får väll hålla koll om vi dycker upp i någon tävling framöver ;)


Och här ser ni en trött Astrid efter allt bus i snön....   Och när hon kom in så blev det såklart en liten kamning
Och självklart ville Lilla bus vara med på kort


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ söta! :)

2009-11-06 @ 07:47:42
URL: http://pinkcandy.devote.se

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0