LÖRDAG

Har nyss vaknat ska till tandläkarn sen....  var skitroligt hoss amanda i går vi bada typ hela kvällen vi måste bara göra om det igen. Men vad ska man  göra idag då tro? ingen aning men nu är det bara 5 dagar kvar tills vi hämtar Astrid har ju köpt en hel hundbur med saker som bara väntar på att bli använda men nu ska jag gå och klä på mig tills jag ska till tandis.  ÅÅÅ har precis klippt gräset shit vad jobbigt det var men men nu ska jag kolla på robinson och äta norsk-kladdkaka mums vad gott just ja det är ju eurovision song contest ikväll också vi får väll hoppas på Malena då .

                                                                   see you


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0