ASTRID

hejsvejs allihopa Astrid och jag har lekt hela dan!!! + att vi har sovigt ute i 1,2 tim och jag vill inte gå till skolan på Måndag men jag måste ju. Men inatt sov hon bara det att hon ville ut kl 4 hihi så då lära jag ut och pinka med henne sen gick vi in och sov typ hela morgonen hon är så duktig så men hon är väldigt tuff >) men nu måste jag gå och leka med henne igen .



så där nu sover hon igen hon sov typ inget igår men idag sover hon jätte mycket. jag sitter och slikar skålen efter att mamma har bakat potatis bakelse mums va gott de ska bli ikväll. Ikväll är det ju robbinson oxå asså hoppas det inte var så alvarligt det här med Jarmo för det såg så himmla leskigt ut ...... Jag hoppas han vinner hela skiten jag för han är en riktig robbinson. men snart kommer bilderna på Astrid jag lovar!!!




                                                                                         see you

Kommentarer
Postat av: Jennie

Guud vad gullig hon va!! :D <33

2009-05-26 @ 21:23:24
URL: http://johannaholmstedtdebeau.blogspot.com/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0