Harsjön

hejsan svejsan.Idag har jag också bara varigt hemma men man kan ju inte göra så mycket när man har en lite valp som heter Astrid hihi.Men jag hann ner en stund till Harsjön och träffa Torsten så att Astrid fick leka av sig en stund.Nu har jag precis varigt ut och gått.I morgon ska jag även in till veterinären med Astrid för hon ska få sin sista spruta och sist hon var där så var hon duktigast av alla i hela kullen min cooling vet ni ;) Så jag missar träningen i möra men vad gör jag inte för min älskling.Men nu ska jag gå och kolla på sjukhuset



                                                                    see you


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0