TÄVLING

Japp idag händer inte så mycket jag ska bara vara hemma med Astrid och mormor är här hon med.Men i morgon ska jag vara i Harsjön och Astrid får följa med.Sen på kvällen ska jag följa med moster ut  och rida jag får väll se hur det går det var ett tag sen det nu men kul kul ska det bli.Och även idag skulle jag åka till Rohdos och bada tänkte jag men det är ju aldrig nån som är hemma alla är dissare : / men nu ska jag gå ut och hitta på nått inte sitta här vid datorn och just ja glömm inte att tävla




                     vinn dessa söta hoss lollashus.blogg.se                                                                




vinn dessa söta här på lollas hus


Kommentarer
Postat av: Heyli

jättekul att du är med och tävlar om armbanden :)

2009-06-29 @ 22:33:26
URL: http://heyli.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0