blåsväder

ja idag är det ett riktigt blåsväder. jag har bara varigt hemma med Astrid hela dan och vi har lekt typ hela dan. Som sagt var så var vi ju på studentmiddag i går och det var god mat och roliga lekar som vi gjorde.När vi komm hem tog jag på mig regnkläderna och gick ut och gick rundan och när jag komm hem la jag mig och tittade på film.
Idag kommer mormor också och gör sina goda makaroner och sen ska jag nog gå ut och gå rundan med mamma och Anki.Just nu ligger Astrid och sover nedanför mig så jag ska passa på och sitta vid datorn en stund.


                                                             see you



                                                                         

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0