bikinin på

Hejsvejs igen nu har jag nyss klätt på mig och gissa vad bikinin är under så det betyder att jag ska bada idag i Harsjön.Men hursomhelst så vet jag inte när jag ska ner det får jag se men ett stort + är att Malin o Elin är nere i Harsjön så att man har nån att sola o bada med.Även fast jag solat varje dag nu har jag inte blivigt nå BRUN!! som vissa andra har.Men varje år brukar jag såklart bränna mig och få som ett bränn sår bak i nacken och då tappar jag skin sen när det börjar försvinna och det är inte så kul men det har inte hänt en.Och idag fläktar det så skönt ute så man inte blir så jädrans varm och får ont i huvudet.Ja ja nu ska jag gå och fixa håret men här kommer lite bilder på Astrid



   




 


           see you                                                            


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0