Havet ?

Heej allihopa har nyss käkat frulle och jag vet inte om jag ska till havet det gubbar på sig lite om man tittar ut men det skulle ju vara fint ända tills måndag.Men jag ska gå ut nu och kolla om det blir sämre väder jag skriver mer när jag kommer hem om jag åker ....



Jepp det blev havet men bara i 2 timmar ungefär för sen komm det nåra stygga moln (inte kul) men men fick ju vara där i 2 timmar iallafall.Sen åkte vi hem och fika istället.Men det händer inte så mycket mer idag ska väll ut och gå rundan sen vet ej om det är nått bra på tvn i kväll imorn vet jag inte heller vad som händer vi får väll se ne nu ska jag gå och vara social




                                                                    see you  <3    ¨



Tävling hos Ofelias Hus klicka på bilden och ni kan vinna fin fina priser hos OFELIAS HUS

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0