Harmångersmarknad

Yees idag är det Harmångersmarknan som jag redan har vare på :) Dagen började med att jag först var på flyttmarknad i Vattrång och shoppade loss.Där köppte jag en skit snygg väska. Också har jag varit till hudik förra veckan och då köppte jag  hårnyper 3 för 40 :- Och nu fick jag tag på typ 10 för 5 kr så det var ju super bra.Sen på harmångermarknan köppte jag en kub för 20 : - för jag gillar att hålla på med sånna där grejer man tror är omöjligt men som man sen listar ut hihi.Också köppte jag en elvisp som man inte behöver hålla i och som var hur ny som helst för bara 60 kr för den gammla jag har börjar på att bli så dålig...    Så man kan säga att jag har fyndat idag.Sen gick jag o mamma hem och då kom grannen med sinn lilla pappilion sixten som är såå gullig och då ville ju Astrid absolut leka.Och just ja hon fick träffa en schnauzer också när vi var på loppisen och dom blev skit bra polare så idag har hon träffat mycket polare.Men hur som helst när jag satt och åt lunch så ringde Ellen och ville att jag skulle komma på marknan så då gjorde jag väll det då. Och där var även Amanda så vi gick runt och strosade ett tag tills jag kom på världens bästa idee att vi skulle åka häst med vagn.Så då gjorde vi det och ritten gick upp till hembygdsgården och där var det musikunderhållning så vi satt där och lyssna ett tag men sen kom hästen tillbaka så då gick färden hem igen.Men sen gick jag hem till Astrid och nu har jag precis ätit och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra vi får väll se...




haha det är Astrid o Lilla-bus jag tyckte det var en najs bild

  




see you

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0