V E T E R I N Ä R E N ! !

Ja det har varit mycket nu ett tag!

1.lucia
2.Veterinären
3.Snöstorm


Så jag har inte kunnat skriva på ett tag men nu tar vi det helt från början.

Först så firade vi ju lucia och Astrid fick lite glitter i "HÅRET" 

Sen har vi fått varit till veterinären för att kolla upp vad det var för liten knöl hon hade på huvudet.Och det var inget som var farligt.Dom sa att det var som en vårta bara som kunde ta upp till 2 månader innan den försvann.Och det är vanligt att unga hundar får det men det var inte ovanligt att gammla hundar också fick det.Så nu är jag lugn för man tror ju alltid det värsta.Så om en månad blir det ett återbesök.

Och nu kan jag också passa på att berätta att det är en riktig snöstorm ute.Och Astrid har ju aldrig varit med om så mycket snö som det är nu och gud vad kul hon tycket det är.Men det finns ju såklart ett minus i det hela och det är ju att det fastnat massa snö klumpar på hennes mage.Och ni råkar säkert ut för det med era hundar också.Och jag brukar då stoppa den henne i badkarett och skölja henne med ljumet vatten så går det mycket fortare att få det att smälta.

Och här kommer också en försenad Luciabild




Kommentarer
Postat av: Elina

Sööööt vovve :)

2009-12-23 @ 18:53:06
URL: http://eliiinas.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0