S N Ö H Ö G A R

Ja gud vilket härligt väder det är ute nu!! Jag och Astrid har precis kommit in efter att ha varit ute och lekt i alla stora snöhögar som finns.Eftersom vi bor ute på landet väldigt nära skogen så kan vi ju hitta på vad vi vill.Men när det blir såhär mycket snö så går det ju nästan inte att gå någonstans.

Men en bra sak är ju att Astrid älskar snö och stora snöhögar.Hon bara flyger upp på dom som en tok och springer ner från dom det fortaste hon kan.

Gillar era hundar också snö och snöhögar?? Eller är det bara min hihi.....

En till sak som vi brukar göra är att gå i skoterspåren här hemma ute på täckterna.Och oj oj oj vad Astrid nosar mycket på rådjursspåren då.Och i förgår kom grannens 2 hästar lösa så att nu ser det ut som att det är 2 elefanter som har sprungit här ute på täckterna.

Men detta är vad jag och Astrid ska hitta på resten av dagen


 
♥ PÄLSVÅRD

♥ BORSTA TÄNDER

♥ KLOKLIPPNING

♥ GÅ UT OCH GÅ PÅ EN LÅNG HÄRLIG PROMENAD



Vad ska ni göra resten av dagen??


Detta vackra väder har vi idag.


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

nej precis :) valpar e supersöta!

2009-12-29 @ 14:45:28
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: ansepanse

jo, nog gillar mina hundar också snö, då blir det full fart på dem ute, vi har en stor inhängnad trädgård så där får de springa hur de vill

borsta tänderna-varje dag, pälsvård-varje kväll och låöngpromenad har vi varit på

2009-12-29 @ 17:17:55
URL: http://kinaguld.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0