Solglasögonen

Yees nu har solglasögonen kommit och dom var skit snygga :D Men sorry att det inte har kommit nått riktigt inlägg på nån dag men det har varit så mycket nu med ny skola och allt också vill jag ju vara så mycket som möljligt med Astrid men nu när hon sover så passar jag på att blogga lite ;)  Men jag gick upp kl 06.45 idag och gjorde iordning mig för skolan...  Så idag så har vi haft matte,teknik och engelska och allt har varit helt ok faktiskt.Sen efter skolan så skulle vi dra ner på ip jag Ellen och Amanda men såklart spöregnar det ju så att det fick bli datan istället.Så det får bli en hemmakväll med Astrid och tvn och till middag blir det tacos :D :D  GÖTT!!  Och nu är det ju helg också så himmla skönt med en kortvecka (mjukstart) Men på måndag är det dags igen....  Men nu ska jag käka lite

Jag i dom snygga brillorna ;)



see you

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fin bby!<3 (:

2009-08-21 @ 19:44:57
URL: http://brunettella.devote.se
Postat av: Madde

johanna Neje de e du som är fin <33

2009-08-21 @ 20:53:02
URL: http://madeleinehulin.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0