2 år

Idag är det exakt 2 år sedan min lilla ögonsten Astrid och jag såg varandra för första gången och det var som man säger kärlek vid första ögonblicket. Kan inte med ord beskriva mina känslor för denna otroliga bästa vänn som jag fått och som kommer att förbli hela livet. Astrid är min andra halva den som alltid får mig att må bra och som aldrig gör att jag får en tråkig minut. Så idag har det gått 2 år sedan du kom in i mitt liv och där stannar du förevigt.









jag älskar dig så otroligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: mona

Hej ja de tar sin plats i ens hjärtat.

2011-05-22 @ 11:52:16
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, kolla gärna in på min blogg och Anmäl dig till dagens blogg, och vill du inte va med kan du ju ta en titt ändå:D



'Förlåt för om du tycker de här är reklam'

2011-05-22 @ 12:03:37
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0