Mycket bra dag!

Ja Astrid har haft en mycket bra och mysig dag:) Det hela började med tårta på morgonen som hade 2 ljus på sig. Astrid älskade den och det gjorde skrållan också som fick en precis lika fast utan ljus på ;)

Efter det fick Astrid ha en fin lila rosett som hon har gått med i håret hela dagen och efter det kom mormor med en present :D Hon fick öppna den själv och där i låg chokladgodis för hundar, mycket mycket gott tycket Astrid det var. Skrållan däremot ville inte ha sin men känner jag henne rätt så kommer hon snart äta dom hon med ;)

Efter det har vi legat ute och solat i den härliga solen och gått en härlig promenad! Ja en bättre födelsedag kunde hon inte fått! Min present till Astrid har inte kommit än men såfort jag får hem den får ni se hihi...

Blev också jätteglad när jag såg att Astrid hade fått ett grattis från sin syster Polly :) Så därför måste vi säga ett STORT GRATTIS till alla Astrids 4 syskon :D

bilder från dagen






Kommentarer
Postat av: Sofia

Stort grattis till henne!

2011-03-21 @ 11:51:46
URL: http://anopendiary.blogg.se/
Postat av: elsa & emma

Mumma, det där godiset ser gott ut!, och tårtan med ! :D

2011-03-21 @ 12:38:20
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: sandra

söta kort =)

2011-03-31 @ 14:01:01
URL: http://glanzen.wordpress.com
Postat av: Mona

Grattis! Brukade oxå göra tårta till min vovve.

2011-03-31 @ 21:14:52

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0