föreläsningen

Oj vad den var kul! :D Jag tror jag skrattade exakt hela tiden! Ska ni gå och lyssna på han så blir ni inte besviken det var hur bra som helst!

Han pratade i 2,5 timme och då pratade han lite om sig själv och sin uppväxt,hur han kom in på tv4s program hundcoachen och självklart om lite olika problem med hunden. Det roliga var också att i början stod jag och tittade på lite hundsaker och så tittade han ut genom en dörr som var brevid mig så jag fick heja på honom.:)

Nu har jag varit och snosat på lite valpar igen, en film kommer upp på dom inom kort också ;)




Kommentarer
Postat av: elsa & emma

Vad kul du verkar ha haft det. Skulle också vilja gått på något liknande! :D

Sv. jag har en canon systemkamera (canon 500D :))

2011-01-21 @ 17:19:59
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

vikken liten plutt:D

Fin blogg!

2011-02-21 @ 04:57:20
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0