...

En lite bättre bild på selen kommer här:



Och efter Astrid fick sin sele+koppel är jag helt såld på hurtta lifeguard :)  Så därför ska även skrållan få ett hurtta lifeguard koppel men istället för en sele ska hon få ett halsband och självklart rosa... ;) så snyggt mot den vita pälsen :D

 



Ska även berätta att jag bytt foder till dom! Så inge mera westiefoder. Varför jag bytte var för att

• finns bara småa påsar vilket blir ganska jobbigt om man har 2 hundar.
• tycker inte alltid att dom varit så bra i magen
• finns inte att få tag i överallt.

därför har vi bytt till royal canin sensible mini för att det

• är för kräsna hundar, vilket mina kan vara ibland;)
• bra för kännsliga magar, vilket dom också kan vara.
• glansig päls
• mindre tandsten
• större säckar

Jag tycker det är bra än så länge :) Dom äter det och det fungerar fint!


Kommentarer
Postat av: elsa & emma

Vad fin hon blev :D Så fint på vita hundar!

2011-04-03 @ 09:36:50
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Gud vad söt bild! Hon ser verkligen ut som en modell :P



Nu är Otto 5 veckor, helt sjukt vad tiden går, fick bilder av uppdödaren idag och jösses så söta de blivit! :'D Bilderna ligger uppe på bloggen

2011-04-04 @ 11:39:52
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se
Postat av: linda & azi

hej!! vad söt westie du har! :)



vart har du fått tag på rosa hurtta sele?

2011-04-11 @ 19:40:15
URL: http://astirazalea.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0