H E J

HEJ

bloggen!  Det har hänt en del sen jag skrev här sist ;)

Det har varit en liten westieträff här hemma.
Vi har skaffat en superbra ny kam.
Jag har designat en egen hund t-shirt som jag försöker vinna nobelpriset med på skolan.
Och till helgen ska jag och m på trimkurs hela helgen kul kul.

Angående westieträffen kom en släkting med sina 2 westisar hem till mig och då fick dom busa med Astrid och Skrållan.

Hon tipsade om en superbra kam som vi sedan köpte och den är också super!

På skolan har jag designat en  egen hundt-shirt som jag fått mycket beröm för och som är nominerad till våran nobelmiddag på skolan, hoppas hoppas vi vinner ;)

Och på Lördag och söndag ska vi på trimkurs även en till dag framöver. Det ska bli riktigt roligt eftersom båda tjejerna behöer trimmas nu!


ALLA BILDER ÄR KLICKBARA





2010-10-27  19:39

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Grymt snygg tröja!! :D Hoppas att du vinnner!

2010-10-28 @ 12:16:27
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Becca & olga

vilken fin t-shirt! Vad duktig du är. Själv när jag ska sy blir det alldelaes snett och dant :D

vad kul med trimmkurs :D skulle själv behöva gå en sådan ;)

2010-10-29 @ 21:27:33
URL: http://sweetolga.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0