K U R S

Ja idag var vi på blindhunds kursen igen :)  Vi fick träna på lite inkallning och hundmöten sedan var det fika och lite prat. Astrid var jätte duktig och sköte sig väääldigt bra!!

Men igår när jag var ute med henne så skulle jag gå ut på täkten och träna lite inkallning så hade jag godis med mig så varje gång hon var duktig så fick hon en bit. Men då råkade hon sätta den i halsen så den inte kom upp men allt gick bra, efter en liten stund spottade hon upp den.


Men vad ska man göra om ens hund har satt i halsen och den inte kommer upp?





Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Ja, det är ju lite läskigt... :S

2010-05-03 @ 17:43:43
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0