D Ö D

Gry ville att vi skulle visa hur Astrid spelade död. Tyvär kunde jag inte fått upp en film här på bloggen som hade varit enklare att förstå en i bilder.
Men jag hoppas att ni förstår endå :

1.Jag säger pang och visar med fingret.Då ska hon/han lägga sig ned.





























2.Sedan puffar jag till hon/han så att han lägger sig på sida.Låt hon/han ligga kvar så enda
tills du säger varsågod och ger en godis.
Tillslut kommer dom att koppla ihop dom båda grejorna med varandra och man kommer
då ej behöva att gå fram och puffa till dom. Utan de kommer att lägga sig så själva LYCKA TILL :)





























Så här har jag lärt Astrid spela död men det finns säker fler sätt man kan lära dom.


Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Va duktig Astrid är, Molly kan också detta, men på kommandot "fall" :) Men jag vet inte riktigt om jag tycker att hon ser död ut, hehe ^^) Förresten har du facebook?? :)

2010-05-08 @ 07:46:44
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: gry

Jätte snällt att du tog dig tiden att lägga upp det!

Gav mig defenetivt insperation hur jag ska lära London detta söta trix :)

2010-05-08 @ 11:16:54
URL: http://livetsomgry.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0