OJ OJ OJ

OJ OJ OJ

Vad varmt det är! Hela dagen har vi varit vid stugan/sjön och badat. Astrid blev tokig om hon inte fick bada jag tog upp henne säkert 3 gånger från badet men lika fort som hon kom upp skulle hon i igen....

Bilderna som jag lovade skulle komma kommer inte dum som jag var klicka jag på radera alla bilder istället för att överföra alla bilder ;) Men men här kommer lite bilder istället från dagens bad:





försten till matte är bäst...


Kolla på mig visst är jag duktig!


Hmm är det är ett bra ställe att gräva på??


ää det här får duga. Titta vad fint det blir :)


åå en vasspinne den ska jag äta upp! ;D

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Mysiga bilder! :)

2010-07-12 @ 22:55:40
URL: http://elingabriella.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0