J U L

Hej alla kära vänner :)  Förlåt för noll uppdatering innan jul...  Men jag måste prioritera andra skaker i första hand så nu kom inte bloggen först denna gång.

Men jag kan säga att jag har haft en underbar julafton♥  Jag fick bl.a en systemkamera så nu kommer det bilder kan jag lova :), En trimkviv som jag har viljat haft läääänge nu och en föreläsning med hundcoachen -Fredrik Steen :) 

Självklart fick tjejerna massor av julklappar med godis och fina rosetter till jul och nyår ;)

Här är några bilder jag knäppt med nya kameran men jag håller just nu på och lär mig om alla knappar ;)






Ha en god fortsättning

2010-12-25  13:25


Kommentarer
Postat av: Dessi

Finaste, finaste tjejerna !

2010-12-25 @ 22:51:22

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0