Stickning :)

Japp nu har jag börjat sticka hihi.Men så här var det att jag hade jätte tråkit igår för att Astrid var inte så pigg vilket det är ändring på idag....  Men då satte jag igång och börja sticka men jag är ju inte precis någon mästare men titta in hos lollas hus så ser ni någon som kan sticka :) jag vet inte riktigt vad det blir men jag ska försöka sticka en kudde till Astrid (Min specialare) Bild kommer väll när det är klart :)  Jag gick även rundan igår vilket jag inte gjort på en hel VECKA men igår gick jag och jag ska väll gå sen nått tag också.Men idag så gick Astrid och jag på en promme  som hon nog uppskatta eftersom vi gick längre idag en vad vi brukar och oj oj oj vad hon var nyficken på korna som står vid vägen hihi.





see you♥

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0