Nu är det dags för fredags mys.....

Japp äntligen fredag och dagen har vare bäst :)  dagens lektioner:

  1. matte
  2. matte / engelska prov som jag tror gick bra :)
  3. Fick sluta kl 11.30 för att det fanns ingen på skolan som kunde ha oss för alla lärare var typ i stockholm med 9 orna :)

Ja så då fick vi en liten hemläxa.Så Ellen o Amanda följde med mig hem också tog vi fyrhjulingen till ett ställe i skogen och som  ligger brevid e4 så då skulle vi göra ett stapeldiagram om bilmärken ;) Sen drog vi hem till mig igen och sjöng lite  singstar.Sen gick dom hem så då åkte jag och Marthin ut med fyrhjulingen igen och körde lite nu ska jag snart äta och dagens mat är tacopaj :>) Sen kanke jag ska åka till Torsten och gå ut och gå med han och Astrid ( för er som inte vet vilka det är så är det 2 hundar och inte två gammlingar ;)  )





Westisar är underbara små hundar och rekomenderas starkt om man vill ha en trogen vän.Så lägg rasen        West Highland White Terrier på minnet nästa gång du skaffar hund............ 



see you♥


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0