Mycket bra program på tvn ikväll ;)

Jaaa idag är det ju skit bra program på tvn.Först sveriges fulaste hem sen svenska hollywood fruar som man inte får missa ;) Men nu till hur dagen har sett ut:

  1. Idrott
  2. bild
  3. SO
  4. engelska

Ja det var dagens lektioner.Har även massor av läxor denna vecka

  1. hemuppgiften i matte som ska vara inne på Onsdag
  2. tyska läxa som vi ska ha imorn
  3. och engelska läxa som vi ska ha på fredag.

Ja så det är inte så kul.Jag ska även ha utvecklingssamtal på Onsdag och imorn är det hundkurs:) Och på Torsdag kanske jag ska börja  träna igen jag har ju som sagtvar tagit en paus under sommaren men jag känner nu att jag vill börja träna men då vill jag träna inne och inte ute som dom gör en.... Så det är fullt upp nu i veckan och jag var även ute och gick nu ikväll.Sen så sprang jag ute med Astrid lite som hon älskar och sen så kratta jag ihop lite gräshögar.Men nu måste jag nog gå och läsa på läxorna tror jag ;)  så


see you


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0