" P I P I S "

Ja Astrid har fått en liten pipis av mormor för att hon fyllde 8 månader i Fredags!

Och nu kan jag börja hundblogga igen för att idag fick jag hem min nya dator så nu är det bara att skriva på !!

Men dagarna bara flyger iväg Astrid och jag går ut och går och leker med pipisen varje dag.Men vi gör ju också andra saker som är mycket mera tråkigare som att klippa klorna.

Men jag klipper dom 1 gång i veckan och jag brukar göra det varje Söndag efter vi varit på hundkurs.Men det viktigaste man ska göra är att aldrig ge upp hur mycket en hunden försöker ta sig loss.Utan det är DU som måste vara bestämd och ge dig tusan på att nu ska alla klor klippas.Och efter du klippt klorna så kan du leka och busa med hunden så att den vet att det kommer något kul efter klo klippningen.



Och här kommer det lite bilder när Astrid busar med sin " PIPIS "









Sädär nu fick ni lite bilder men en del vart lite suddiga eftersom det var lite mörkt i rummet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt hon är :D

2009-11-27 @ 17:37:29
URL: http://lindstoms.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0