H U N D S H O P P I N G ? ?

Ja det är mycket som jag skulle vilja shoppa till Astrid fast mest ganska onödiga saker som hon inte behöver fast jag tycker det är så gulligt t.e.x denna söta "TASSBÄD" från minidog.se




Tassbädd "Ludde" 60x50cm


Och denna söta att ha nu när det går mot vinter och blir kallt skulle nog Astrid uppskatta att ha denna när vi är ute och går ... Och den finns inne att köpa hos Hundskafferiet.se


Tabitha & Angus

Lammullskappa by Tabitha & Angus


Också hittade jag dessa söta matskålar.Jag tyckte dom var lite roliga eftersom det finns plats att lägga ett ben vid sidan :) Den hittar ni också inne hos Hundskafferiet.se

Matskål "Zen" by Wetnoz



Ja sådär nu fick ni reda på lite grejer Astrid vill ha "Hehe" Och kanske får hon något i julklapp vem vet??

see you♥

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0