En tråkig måndag men mycket blogg-tävlingar

Åå vilket tråkit väder det är man kan ju bara vara inne typ.Men man måste ju ut med Astrid lite då och då.Men jag som vill gå rundan jag har ju inte gjort det sen nån gång men om man går nu får man ju simma i vatten.Men jag får väll pyssla om Astrid då jag tänkte att jag skulle göra henne skit snygg jag kan ju knäppa ett kort på henne då så får ni se....  Men igår kväll for vi ut och åkte lite bil på kvällen och kolla om vi såg några djur men det gjorde vi not ! Men men sen titta jag på tv när vi kom hem på nån film som handla om Johny Cash och den var ju ganska bra.Men nu ska jag blogga vidare i regnet...

Nu har vi annmält Astrid till valpskolan hihi.Hon börjar den 1 september i ström hos Mona heter hon.Jag och morsan ska gå med Astrid vi och det ska bli kul kul.Men det bästa tycker jag är att hon får träffa andra valpar för det har hon inte gjort en (förutom sina syskon) Men nu måste jag titta vad hon gnäller i ...

Nu sitter jag och tittar på tv criminal minds börjar ju snart så det ska jag se.Men ett stort  minus idag är att jag inte har gått rundan som jag inte gjort sen nån gång så nu får det bli skärpning men nu ska jag titta lite mer på tv





ps! här kommer lite tävlingar



vinn det här fina hundhalsbandet hos:Posh Pooches



 


vill du vara med i min utlottning? pågår tom  31/7

vinn söta kuddfodral carpe diem hos anki klicka på bilden så kommer ni dit






OCH MISSA INTE BLOGGCANDYN HOSS Yolis nya blogg

DSC03793





Här är det också bloggcandy hos handstämplat




see you

Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0