ledigheten slut...

Oj inget skrivet här på länge... men ändring på det nu när jag har vilat ut haha :)

Jag och vovvarna har bara tagit det lugnt och gått på soliga promenader. Idag klippte jag även Skrållans klor och just ja jag fick ju plaqueoff igår av M som vi började använda direkt! Så för att hålla tänderna i bra skick så använder jag det varje dag + dentastixs och tandborstning 1-2 gånger i veckan. Hur gör ni ? alltid bra att få nya tips :D


                                          



Här kommer lite bilder om vad som har hänt i veckan!


sola i solen

promenader i skoterspåret

åkte ner till F&F stuga och gick på isen en liten bit

Hundkojan vid stugan som är under snön ^^


Kommentarer

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0