njuter av ledigheten

Vi bara njuter här hemma av ledigheten och det underbara väderet. Under veckan har vi tränat agility och det Astrid faktist är bäst på är slalomen. Man verkligen ser hur glad hon blir av att så fort som möjligt springa den och klara den hihi :).  Och skrållis är riktigt duktig på att springa i tunneln och hoppa alla hoppen. busfröna:). 

Igår var jag också hundvakt åt lilla Alice som nu är 9 veckor gammal och älskar allt och alla :)

justja stog ju också ute och trimade skrållis för några dagar sedan och hon blev jättefin måste jag få säga. För ett tag sedan fick jag också höra denna kommentaren av grannen :- Fyf*n vad fina hundar du har :)  *stolt matte*






Kommentarer
Postat av: Beatrice Pettersson

Nu vill jag ha en uppdatering här ;D

2011-05-11 @ 18:44:43
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0