S K Ä M S !

SKÄMS!


Vilken dålig uppdatering!  Men till vårat försvar har det varit en hård vecka med tusen saker som ska göras. Har haft hur många prov som helst också att göra men nu är det klart och jag känner helgen är nära nu. Imorgon åker jag till HBHK och tränar lite agility. M följer också med och tränar med Skrållan lite. På Söndag ska jag och Astrid på kurstillfälle 4 det ser vi framemot :)

Men jag har hunnit köra lite agility här hemma mest med Astrid för jag vill att hon ska få till slalomen. Vi har tränat på ingången och på att inte fuska sig igenom pinnarna ;D

Så nu lovar jag att det kommer mer uppdatering och bilder!


Skrållan!




2010-09-30  19:53

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

SV: Tack, kramar från oss också!! :) <3

2010-09-30 @ 20:20:56
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0