I G Å R

IGÅR

Var vi ju som sagt var på HBHK och tränade. Jag tränade med Astrid och M med Skrållan. Eftersom det var första gången för Skrållan som hon var där och körde fick hon lära sig basgrunderna.

Jag och Astrid tränade på slalom och långhoppet. Innan kunde hon inte hoppa det utan hon fuskade sig över det. Men igår fixade hon det efter ett par hopp :)

Efter träningen var båda helt slut och somnade fort på vägen hem ;)

Några bilder som blev knäppta. Dock med mobilkameran så kvalitén är inte den bästa...








2010-10-02  16:15

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla kul var det gumman ;o)..Bra motion och Skrållis tyckte det var "göör sköj" ju,vad gör man inte för en godis;)).Detta kör vi igen..Kramen Mammsen

2010-10-02 @ 18:46:33
Postat av: Charlotte

så flinke de er :D

og takk for mailen, artig!

2010-10-02 @ 19:56:35
URL: http://charlotteelstad.blogspot.com/
Postat av: charlotta halling

vilket härligt och aktivt hundliv Skrållan o Astrid har...Skrållan verkar må så bra...men saknar henne förstås...hon tittar oxå rakt in i kameran på nästan alla fina bilder,som om hon säger.."här är jag o jag har det bra här" lillgumman hon e så speciell!Vad kul att hon får prova på agility...lite svårflörtad även där va? hihi...men skam den som ger sig..hon kanske blir lika duktig som Astrid när hon bara vågar släppa loss.Jag skulle gärna vilja hälsa på er,men tror inte det e lämpligt för Skrållis..inte än i alla fall!Men det e så kul att följa er i din fina blogg Madde! många kramar till er alla..hälsn Charlotta o August

2010-10-03 @ 14:30:44

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0