B A D A

Solen skiner här i norr och idag ska vi försöka hinna med mycket! Jag ska ner till sjön och bada med Astrid dock kommer jag bara att doppa fötterna ^^  Sen ska vi fortsätta med agilityn när det blir lite svalare ute och jag skulle vilja lära Astrid ett nytt trixs....

  Om det är någon som har ett kul trixs som man kan göra är det bara att skriva :D Jag har helt slut på fantasi om  vad jag ska lära Astrid känns som att vi provat allt nu......


Ps: Igår för ett år sedan hämtade jag min lilla Astrid. Nu ett år senare ångrar jag ingenting det är det bästa jag någonsin gjort :)

Kommentarer
Postat av: gry

Jag vet ett litet trix som är lätt att lära in, Rulla boll heter den. Går ut på att du har en tennis boll som du ska få astrid att rulla till sig med hjälp av sin nos. hur kul som helst att sitta ute och använda bollen :)

2010-05-27 @ 18:59:43
URL: http://livetsomgry.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0