Ö V E R A S K N I N G E N

.....  Var att igår var vi in till stan och fota Astrid.Så nu har vi ett ettårsfotografi av henne och hon var super duktig jag blev riktigt förvånad över att hon lyssnade så bra på vad jag sa.Hon satt som ett ljus och titta rakt in i kameran men lite rädd blev hon när blixtrarna lät hihi....


Men som belöning fick hon en liten pip boll av mig som hon har lekt med hela helgen.Även att Astrid har gått på skare för första gången i sitt liv och det tyckte hon var super skoj.Jag kastade boll på täkten med henne även fast det är 1,5 m snö där...   Och just ja hon fick en gratis refläxväst också som var super snygg och BRA. Även fast hon har en så är det bra med 2 när man har en vit hund som inte syns ett dugg ute nu!!

Här en bild på dagens grejor:


Kommentarer
Postat av: elsa & emma

Vad kul med fotogarfering och kul med lite nya saker.

Vi kanske oxå ska fotografera Elsa på fredag, om det finns plats :)

2010-03-07 @ 18:41:06
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

gud vad kul att du gillade mössan....

jag funderade faktiskt på att åka och fota Dixon åxå men det blev inte av....du visar väl upp fotona här när de kommer

kram lolla

2010-03-07 @ 20:12:32
URL: http://lollashus.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0