A L L T

ALLT

är innhandlat till lägret nu (skönt) Köpte massor av godis och annat idag som vi ska ha med oss.

Och imorgon är det midsommarafton kanske bjuds det på lite godsaker då vem vet? ;)

Måste också bara berätta en sak som hände idag! Jag skulle spela boll med Astrid idag så då springer jag det fortaste jag kan mot bollen för att vara först till den. Och där precis framför bollen ligger en orm! Men som tur var fick jag syn på den innan jag skulle råka kliva på den! så istället flyger jag över den.....:O/  

Nu får Astrid gå kopplad ute på tomten ett litet tag framöver så vi vet att ormen är borta och att det inte finns fler.....

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Ormar är läskiga! Det var en snok som simmade i vattnet i går när vi badade :S

2010-06-25 @ 08:04:47
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

SV: Haha, nä det är bara vi som är lite väl snabba ;) Molly som slavdrivare, henne vill man inte bråka med, :P

2010-06-28 @ 14:25:35
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

skriv din kommentar här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

din mailaddress, våran är [email protected] (din publiceras ej)

URL/din blogg? så vi kan titta in hos dig.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0